בדרך לחתונה חוסמים את הכביש: האמבוש' המשטרתי על הבריונים

בנצי לייזרוביץ No Comments on בדרך לחתונה חוסמים את הכביש: האמבוש' המשטרתי על הבריונים

תושבי 'מעלה אדומים' היו נתונים בתקופה האחרונה לחסימות כבישים בלתי נסבלות, מצדם של בני הכפרים בסביבה. הסיבה: בזמן חתונה בכפר היו יוצאים עם מספר רכבים ובקולות ושירים היו עוצרים את התנועה, תוך כדי סיכון חיים – רק שהפעם המשטרה ערכה להם מארב שלא ישכחו

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בריונות בכבישים: תושבים רבים ממעלה אדומים התלוננו לאחרונה במשטרת ישראל, על תופעה חדשה ומסוכנת שמתקיימת בכבישים הסמוכים לעיר, מדובר בצעירים תושבי הכפרים מסביב, היוצאים עם רכביהם לכבישים המהירים כביש -1 ו-417 ובבריונות מכוערת, חוסמים לפתע את הכביש כמה מכוניות יחד וגורמים לפקקי תנועה גדולים. מפקד המשטרה הנחה להערך עם כוחות לקראת סוף שבוע על מנת ללכוד את הפושעים.

ואכן במהלך החודש האחרון, נפרסו בסופי השבוע כוחות משטרה מעובים בצירי התנועה, לצורך הפעילות יזומה נגד כלי הרכב והנהגים אשר משתוללים, חוסמים את הנתיבים ומסכנים את ציבור משתמשי הדרך, בעת שעושים דרכם לחגיגות חתונות.

כוחות המשטרה ביצעו תצפיות, אל הכבישים המיועדים לעבירות, תיעדו את הנהגים הפורעים ועצרו אותם בחסימות, לאחר שתיעדו אותם מבצעים עבירות תנועה חמורות, ביניהם עקיפות בשולי הדרך, שימוש בפלאפון בזמן נהיגה, קיפוח זכות השימוש בדרך ועבירות של הפרעה לתנועה.

במהלך פעילות המשטרה, נרשמו עשרות דוחות תנועה, הושבתו כלי רכב ובוצעו מעצרים של נהגים שניסו להימלט מהכוחות ואף תקפו שוטרים.

לנו רק נותר לקוות שמנהגי הבריונות של בני המיעוטים יפסקו לפני שיקרה ח"ו תאונות ופגיעות בנפש, חתונה לא אמורה לבוא על חשבון הסיביבה.

התצפית בעת המארב

צילום: דוברות המשטרה


0 תגובות